Unikátní obsah a content marketing strategie

Tvorba unikátní obsah a content marketing strategie Ondřej Koraba

Ať již prodáváte cihly nebo řídíte úklidovou službu, unikátní a kvalitní obsah vám pomůže posílit pozici na trhu. Jednoduše, ještě nikdy nebylo tak důležité psát úplně o všem

Trendy online marketingu jsou neúprosné a zatímco většina firem stále utrácí nemalé prostředky za placenou pozici ve vyhledávačích, jiní už pochopili, že kouzlo tkví v něčem jiném — v unikátním a kvalitním obsahu.

Proč je unikátní obsah tak důležitý? 

Ať již řídíte kadeřnictví, prodáváte cihly, nebo je vaší specializací měřící technika, vaši zákazníci budou vždy vyžadovat informace. A to jednak o službách či zboží, které nabízíte, jednak o vás samotných. A právě díky kvalitnímu obsahu je můžete ubezpečit, že svému oboru rozumíte a nabízíte to nejlepší na trhu.

Obsah je nejvhodnější nástroj, jak si v online světě vybudovat jistou autoritu, a to nejen u zákazníků, ale i u vyhledávačů. 

Motto Googlu: autorita, kvalita, věrohodnost a žádná duplicita

Kupříkladu Google, největší internetový počin všech dob, za svou existenci již mnohokrát přehodnotil, jakým způsobem vyhodnocuje kvalitu webových stránek. A každá taková změna znatelně ovlivňuje jejich pozici při vyhledávání. 

Internetový gigant se nespoléhá pouze na algoritmy a automatizaci, ale stále zaměstnává stovky speciálně školených lidí, kteří kvalitu stránek vyhodnocují podle mnoha veřejných, ale i přísně tajných kritérií. 

Dávnou jsou tytam časy, kdy ke zlepšení postavení fungoval náhodný linkbuilding a ukládání své adresy do všemožných katalogů. Nyní hraje tu nejdůležitější roli autorita. Google neposuzuje jen počet odkazů, které na Vaši stránku vedou, ale především jejich kvalitu. Důvod je jednoduchý. 

Pro Google je nejdůležitější uživatel, nikoliv stránky, které vyhodnocuje. Aby „udržel internet uživatelsky přívětivý a čistý”, klade důraz na kvalitu a důvěryhodnost jejich obsahu. Zároveň posuzuje, zda se stejný, neboli duplicitní obsah nevyskytuje někde jinde.

A právě proto je v dnešní době unikátní a kvalitní obsah tou nejzásadnější složkou jakékoliv internetové prezentace. 

A věřte mi, psát se dá o všem

Chcete-li posílit svou pozici na online trhu pomocí kvalitního a unikátního obsahu, nabízím vám k tomu své zkušenosti.

V čem přesně spočívá má specializace?

  • komplexní obsahová strategie /content marketing /obsahový marketing
  • psaní unikátních článků v angličtině a češtině napříč žánry a formami
  • tvorba unikátních popisků a sloganů
  • tvorba příspěvků na sociální média
  • SEO nástroje a tvorba článků a textů klíčovým slovům na míru
  • aktivní vyhledávání relevantních témat
  • odlehčená i faktická tvorba
  • přizpůsobení publiku i oboru

Doplňkové služby k obsahové strategii

  • správa sociálních médií
  • reklama na sociálních sítích
  • linkbuilding
  • tvorba online prezentace pomocí nástroje WordPress

 

Máte zájem o unikátní texty na váš web či sociální sítě? Neváhejte mne kontaktovat.